amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

heti beszámoló

2009.01.18. 14:33 amcsika

az előző hétről mindent el lehet volna mondani, csak azt nem, hogy nyugalmas volt.

vasárnap és a hétfő volt a kivétel. anyuci dolgozott, én pedig szundikáltam, ettem, és rosszalkodtam felváltva.

kedd: anyuci csak délutánra ment dolgozni. 2 előadása lett volna aznap, de az első után már sietett is haza. klára nagynéni addigra már felöltöztetett, összerakta a játékaimat is. nem értettem, hogy mi történik, nem szoktunk ilyenkor sehová utazni. aztán be az autóba, és már száguldottunk is siófok felé. útközben megtudtam, hogy ez mind azért van, mert a papit (nagyi férjét *_*) bevitték a kórházba.húú, az szörnyű hely lehet, gondoltam, ha anyuciék ennyire idegesek! bele is feküdtem az ölébe, hogy megnyugodjon... bár azt nem nagyon vettem figyelembe, hogy ő vezet, és jól elzsibbasztottam a karját!! siófokra érve én nem mehettem a papihoz, így kiszálltam a nagyinál, és hagytam anyuciékat, hogy siessenek....főleg azért, mert már rég lejárt a látogatási idő!
nagyon vártam őket,hogy mondják el,mi is történt. bár az is igaz, hogy a várakozási feszültégeket le kellett valamivel vezetnem, és ez nem volt más, mint mandula farkincája! úgy piszkáltuk egymást, hogy a nagyinak többször ránk kellett szólnia. közben elmesélte, hogy mi történt: nagyon szorított papi mellkasa és rosszul lett, de már jobban van. anyuciék is ezt mondták, mikor megjöttek. ettől a hírtől teljesen begőzöltem... szegény mandulát pisztergáltam, de nagyon!! nem is bírta az iramot! és ez ment szinte egész éjszaka!

szerda: anyuci és nagyi nagyon korán kelt. nem is voltam hajlandó tudomást venni róluk! fél 6-kor kelni...ki látott már ilyet! aztán mégis fel kellett ébredjek, mert meghallottam, hogy zörög a sonkáspapír!! nyammiiii!! ekkor vettem, észre, hogy anyuci indulóban van! igen, megy dolgozni....pestre...aha, ezért kelt ilyen korán!
ngyon elálmosodtam. lehunyta a szememet, és mikor újra kinyitottam, anyuci ott feküdt mellettem! ez meg hogy lehet, kérdeztem?! és anyuci elmeseélte, hogy nagyon csúszik az út, és nem lehet feljutni pestre...valami ónos esőt emlegetett! de délután menni kell, ha törik,ha szakad. engem meg megkért, hogy vigyázzak a nagyira, amíg papi a kórházban van.

csütörtök, péntek: nagyon idétlen voltam! mandust a kimerülésig kergettem, játszottam mindennel, és szórakoztattam nagyit!

szombat: jött értem klára nagynéni, és este feljöttünk pestre...busszal!!! nem volt rossz, bár nem olyan kényelmes mint az autó,és többen is vannak benne! anyuci már várt minket a megállóban! és irány haza! jó volt megint otthon lenni!

vasárnap: szinte egész nap csak alszom! anyuci szeretett volna ha modellkedem neki ma, de azt hiszem ez nem fog összejönni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a papi már sokkal jobban van, bár még a kórházban kellett maradnia!

5 komment

Címkék: cica kirándulás szfinx sphynx gondok és gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr74885341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.01.18. 16:24:48

Sajnáljuk, hogy a papi beteg lett. Amcsika, ha ránk tudsz vigyázni, akkor biztosan a papira is tudsz távfigyelve vigyázni. Mi is küldjük neki a gyógyító energiákat, hogy mielőbb hazamehessen a nagyihoz és mandulához.

macicsapat 2009.01.18. 17:15:31

Juj, szegény Papi. A mi szeretett gazdinknak (sz.g.) is volt ilyenje, ő Pécsre került a szívkórházba. Csak Silke mehetett el hozzá, hogy vele legyen. Silke szerint nem is volt szív alakú a kórház. Jobbulást kívánunk a Papinak, gyógyító energiát mi is küldjük a Szép Macikák energiáit erősítve. Szegény Mandula most kipihenheti magát utánad. :) A jobb oldali képen mit mondasz? Az látszik, hogy nem vagy modellkedő kedvedben. :)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.01.18. 18:22:10

Miután Mandula rájött, hogy hiába keres, csak alszik. Most is lóg a feje a székről. A második kép nagyon mondogatós, pedig azt mondja anyucid, csak ásítottál. Hangos ásítás lehetett.

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2009.01.18. 19:06:44

Amcsika, sok gyógydorombot küldök a papinak, biztos gyorsan meg fog gyógyulni és haza is engedik hamarosan! Azért azt meg kell mondanom, hogy nagyon mozgalmas heted volt! És nagyon szépen ásítasz!
Sámán barátod

Murray · http://www.hotdoggie.de 2009.01.20. 16:56:04

Papinak mi is jobbulást, meggyógyulást kívánunk, és rengeteg gyógyító energiát küldünk. Amcsika, ásításra biztosan nem tippeltünk volna.:))
süti beállítások módosítása