amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

ezek történtek velem...

2009.04.07. 16:40 amcsika

képzeljétek, annyi minden történt velem, hogy nem is tudom, hogy hol kezdjem!

azt hiszem a mával!
ma megtaláltam azt az ételt, amivel még anyucit is kiakasztottam! tudjátok mi az? müzli, szárított almával! anyuci evett, és én meg kuncsorogtam! kaptam egyszer, kaptam kétszer, sőt még ötödszörre is! nagyon finom!
anyuci az első megdöbbenés után videózott le:

 

 

 

tegnap anyuci inkább megőszült, mint megdöbbent volna.
az úgy volt, hogy sétáltam. egyedül, mint a nagycicák. körbeszimatoltam mindent, és csak a megszokott helyekre merészkedtem el. anyuciék meg minden mozdulatomat tudták követni az erkélyről. nade!!! úgy gondoltam, hogy nemcsak a szokásos fámat mászom meg, hanem felfedezek egy hatalmas, vad fát is! így is lett, csak arra nem igazán gondoltam,hogy hogyan fogok lejönni. sőt, még azt sem tudom, hogyan másztam fel... aztán megláttam anyucit az erkélyen, hát én úgy megörültem, hogy másztam felé, és feljebb és feljebb, anyuci meg agybajt kapott fél percen belül!! mutogatott, hogy nem szabad, másszak lefelé...jójójójó, de hogyan??!!! végül mikor már nagyon megijedtem én is, és csak sírdogálni voltam képes egy faágon, anyuci átmászott a kerítésen (mert a szomszédunk kertjében szoktam sétálni.. =*_*=), felállt a fa alatti kerítésre, belekapaszkodott egy ágba,és már fent is volt nálam! hogy én mennyire megörültem! dörgölőzködtem, doromboltam, majdnem leestem a fáról! felmásztam anyuci nyakába, és vártam, hogy elinduljunk lefele. el is indultunk, de anyuci miután megint a kerítésen állt levett a nyakából, és ledobott a földre. nem fájt, négy tappancsra érkeztem! és ugyanez történ a külső kerítésnél is! ezután már nem szálltam le anyuci nyakából!

 

 

 

 

 

 

megtalálsz,hogy hol vagyok??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

itt már nem is tudom mit néztem.. de nagyon magasan vagyok az biztos!

 

 

 

 

 

az előző napok is nagyon tartalmasak voltak!
voltunk siófokon a nagyinál és mandulánál. klára nagynéni is elkísért bennünket! hemperegtem, szunkdikáltam, és mandusnak egy akkora puszit nyomtam az orrára, hogy teljesen elérzékenyült! nem is nagyon verekedtünk!


 

 

 

így hemperegtem!!

 

 

 

 

 

 

sőt valamelyik nap megint sétáltam, és találkoztam egy vendéggel! egy szomszéd macskával!

 

 

 

megláttuk egymást...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

közelebb jött...

 

 

 


 

 

 

 

 

megkérdeztem anyucitól, hogy ez tényleg egy macska, vagy inkább egy foltos jeti...

 

 

 

 

 


 

 

 

 

és tényleg egy cica!! összeszimatoltunk, és elkergettem!!

 

 

 

 

 

 

és még annyi minden történt, hogy csak na! de most elálmosodtam, midenkinek jó délutáni szundikálást!!!

arclefety

5 komment

Címkék: cica kirándulás szfinx házimacska sphynx gondok és gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr791052057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macicsapat 2009.04.07. 19:14:08

Ugye, hogy jó a müzli! Mi meg zabpelyhet eszünk mostanában. Az is fincsi. Nyami. Meg a müzli is nyami. Mért kell ezen megdöbbenni? Amcsika is tudja, hogy mi a jó!

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.04.08. 06:42:02

Amcsika, tényleg nem tudtad, hogy az egy cica?
A foltos jetik sokkal nagyobbak, ne is akarj olyannal találkozni.

2009.04.08. 08:35:59

Nagyon édes vagy a videón, ahogy eszel. :)
Persze te mindenhogy édes vagy. :)

Amcsika, érzed a tavaszt, azért kóborolsz el? Vigyázz magadra és mindig maradj látótávolságon belül!

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2009.04.08. 19:35:05

Amcsika, ezt a fára mászós trükköt szerintem felejtsd el gyorsan! Nem való az kabát nélküli cicáknak, beleakadsz egy kiálló tüskébe és megint baj lesz. Másszál inkább anyuci ölébe meg nyakába, az biztonságos!
A műzli tényleg finom! Annyira nem szeretem, mint Te, de kóstoltam már. :-)

Murray · http://www.hotdoggie.de 2009.04.17. 10:47:36

Amcsika, olyan étvágygerjesztően etted a műzlit, hogy elhatároztam megfogom kóstolni. Képzeld az egyik sétám során a házunk előtt én is találkoztam egy új cicával. Kiderült, hogy nemrég költözött be a házunk kertjébe. Kedvesen üdvözöltem, erre ő szépen rám fújt, majd elfutott. Pedig én nem kergettem el!
süti beállítások módosítása