amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

blogtali

2009.06.08. 19:10 amcsika

kedvesek, hát ez szuper volt! 6-án voltunk veresegyházán anyucival meg klára nagynénivel és találkoztunk a szép macikákkal, ancikával, apcikával, kovaxkával és kovaxka fiával. így hatan 120 macit regisztáltak a teddy bear piknic-en! bár mi csak 7 macit tudtunk vinni, de a szép macikák kisegítettek minket, hogy 20-an legyünk! sajnos a macicsapat és szeretett gazdijuk (sz.g) nem tudtott eljönni.. :(

mikor odaértünk leültünk egy padra, hogy anyuciék megegyék a jégkrémüket, és hogy én kószálhassak egy picit. ezzel elértem azt, hogy egy sereg ember vett körül. hogy mindenki jól láthasson kihúztam magad, a buksimat feltartottam és pózoltam, miközben fogadtam hódolatukat! anyuci szerint király voltam az előző életemben... háááááát... nem is rossz... SZÉGYENLŐS SÁFRÁNY AMÁLIA A SZFINXEK KIRÁLYA!!

nem sokkal később találkoztunk a szép macicsalád apraja-nagyjával. és kaptam három cica virslit! az annyira finom volt, hogy úgy befaltam az egészet, hogy csak na!!
 

 

és egy kicsit később kovaxkáékkal. együtt mentünk macikat számoltatni! :)

mikor már mindennel végeztünk, és jól kibeszélgettük magunkat, átmentünk az élő mackókhoz! na eddigre én már annyira elfáradtam, hogy anyuci táskájába kuksoltam, és csak néha dugtam ki az orromat! sajnos mi nem maradhattunk sokáig, mert anyucinak előadása volt aznap este, és be kellett mennie színpadbejárásra és próbára. engem és klára nagynénit kirakott otthon és már száguldozott is tovább a várba. az előadáson nem voltam ott, de a többiek igen, amit a szép macicsalád nagyon érdekesen le is írt!

amcsika, mommy and the bear

 

 

 

 

ha a képre kattintasz, találsz még egy párat! =*_*=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és másnap meg csak ilyeneket csináltam: 

amcsika with the curtain

7 komment

Címkék: cica kirándulás szfinx sphynx gondok és gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr651172108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovaxka · http://borsmustar.blogspot.com 2009.06.08. 21:49:30

Amcsika, teljesen beléd szerelmesedtünk! :) Persze azért bírtuk a macikat is! Na és anyuci tánca: az valami szuper volt!!! :)

emagdi · http://bombi.blogol.hu 2009.06.09. 11:44:10

Nagyon szép vagy Amcsika a videón és a képeken!:))
Láttuk, hogy az a macskavirsli finom lehet, mondtuk is a gazdinak, hogy jól nézze meg a csomagolást (szerencsére látszik:))), és hozzon nekünk is ilyet, de minél hamarabb!:))

Végülis sikerült a medveotthon rekordkísérlete?

2009.06.09. 13:23:51

Most olvastuk a hírt, hogy nem sikerült a rekordkísérlet. :(
Azért mi jól érzetük magunkat, már azért megérte elmenni. Mi is úgy gondoljuk, hogy Amcsika volt a sztárt. :)))

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.06.09. 21:42:31

Amcsika, a függönyös képeid nagyon jól sikerültek.
Miért vágyakozol ennyire? Csak nem elment anyucikád dolgozni?

macicsapat 2009.06.10. 06:59:09

Szuperek a képek és a videó is. Most mégjobban bánkódunk, hogy ezekről lemaradtunk. :o((( A két macis képed tetszik a legjobban, a plüssmackóval meg az igazival. Valamelyik háttér lesz nálunk, az tuti.

Murray · http://www.hotdoggie.de 2009.06.12. 15:27:06

Amcsika, a barnamedvével ismerkedős fotód nagyon tetszik, hogyan figyelitek egymást!:)) Az albumban a plüssmacis képek és ahol a szállítós-zárkádból nézel ki tetszik oltárian.:)) Ott olyan vagy, mint egy ufó.:)))

_Cicó_ · http://www.cicoblog.eu 2009.06.12. 17:45:42

Függönyből azért maradt valami vagy megdolgoztad rendesen? :)
süti beállítások módosítása