amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

kellemes karácsonyt!

2009.12.28. 11:28 amcsika

mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!

most hogy felébredtem a napokon át tartó kaja hegy mellől elmesélem nektek, milyen is volt a karácsonyom!

sajnos nagyon rosszul kezdődött... december 20-án mandula meghalt! nagy fájdalmai voltak, nagyi kihívta az állatorvost, de már nem tudott rajta segíteni. elaltatták. nagyon nagyon hiányzik azóta is!

 

ezen a képen, még jól volt.
a szokásos pót-pót-pót vacsorájáért megy!

 

 

 

 

...

utána megjött anyuci! volt ám neki szülinapja, csak a nagy karácsonyi sürgés forgásban, teljesen megfeledkeztem róla! illetve arról, hogy írjak.. :( azért kapott ám arclefetyet, meg nyakdorombot!
és elkezdődött a karácsony!

annyira izgatott voltam, hogy csak na. már előző este segítettem anyucinak és klára nagynéninek ajándékot csomagolni... illetve újra csomagolni, mert mindegyikbe bele kellett néznem, és ki kellett kutatnom az én ajándékaimat! szóval csomagoltunk. kaptam én is masnikát a nyakamba, mert hát bele kell illeni a szétcincált csomagolópapírok tengerébe! jajj, nagyon nehezen aludtam el. annyira vártam már a másnapot! persze anyuciék nem voltak hajlandók tudomást venni az én reggeli (hajnali 4) ugrándozásomról, hogy mi lesz már?!?! díszítsük már fel azt a fát!
nagy nehezen kitápászkódtak, addig elfogyasztottam két reggelit, hiszen korgó gyomorral nem lehet jól rosszalkodni! már izzítottam a karmaimat, mikor látom, hogy anyuci, nagyi, és klára nagynéni felöltözve állnak az ajtóban! húúú, most mi lesz? valamiről lemaradtam? de anyuci megnyugtatott, hogy csak a dédiékhez mennek, és utána díszíthetjük a fát! jó, kurrogtam, és elmentem aludni!
ahogy visszaértek, már kezdtem is a műsort: vetődés jobbra-balra, nyaklánc cibálás, és dobálás, és persze szőnyeg kivégzés! és akkor megláttam a fát! nagyobbra számítottam... tavaly nagyobbnak tűnt... vagy én voltam kisebb?! a fa nem változhatott, mert műfenyő. a nagyiék azt jobban szeretik, mert nem kell hozza szegény fát kivágni, és nem hullat tüskéket, amik belemehetnek a tappancsomba! áááá szupi szupi! díszítünk! segítettem ám! sokat! =*_*=
és eljött a kedvenc részem! leoltották a lámpákat és csak a fa világított. olyan szép volt! csak álltam, és néztem, nem bírtam betelni vele! de hírtelen valami történt! anyuciék elkeztek visongani, hogy én, én, én.. én ajándékozok először! jajj, ezek az emberek! :) minden ajándékot először nekem mutattak meg! na jó, nem volt más választásuk, mert mindenhol ott voltam! mindent látnom kell! és én is kaptam két csomagot is! az egyiket anyucitól, a másikat klára nagynénitől. anyuciéban volt kettő ruci! egy szövet kabát, és egy japán mintás bundás kabát! klára nagynénitől viszont egy csipogós egeret és egy szfinx tápot (royal canin) kaptam! az a táp...... csak jót tudok róla mondani... fennséges... nyammmiiiiii..... mégmégmégmégmégmégmégmégmégmég!!! az egér viszont már másnap nem csipogott! de nagyon jó vele így is játszani!
voltam sétálni is! először akkor, mikor annyira meleg volt, hogy elég volt rám egy mellény. és másnap is mentünk, de akkor már a mellényen kívül rajtam volt az új kabátom. lementünk a balaton partra, és körbeszimatoltam mindent.... ami ..... anyuci vállmagasságában volt! igen, kengurucica voltam. :( nem voltam hajlandó sétálni odafelé, csak visszafelé. de így is nagyon jó volt! anyucihoz közel!
szóval elég mozgalmasak a napjaim, mert mikor éppen nem játszom, vagy alszom, akkor eszem! mert azt is kell! sokat!!

képek is lesznek, csak anyuci... persze, mint mindig elfelejtette az összekötő kábelt elhozni! bolond egy nőszemély! :)

mégegyszer boldog utókarácsonyt mindenkinek! egyetek sokat, és ha már nem fér több belétek, akkor erőltetni kell! ezt klára nagynénitől tanultam! =*_*=

3 komment

Címkék: cica ajándék mandula szfinx hellókarácsony sphynx gondok és gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr791627898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emagdi · http://bombi.blogol.hu 2009.12.29. 10:06:55

nagyon sajnáljuk Mandulát :(((

2009.12.30. 10:02:39

Nagyon jó volt olvasni a hosszú beszámolódat. Kár, hogy szomorú eseménnyel kezdődött. Nagyon sajnáljuk Mandulát. :(

_Cicó_ · http://www.cicoblog.eu 2010.01.01. 18:50:14

Szia Mandula! Nagyon hiányzol :(
süti beállítások módosítása