amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

régen...

2010.02.14. 17:03 amcsika

óóóó, annyira, de annyira sajnálom!! NAGYON RÉGEN NEM JELENTKEZTEM!

még mindig nagyiéknál vagyok. anyuci haza szeretett volna vinni, de a nagyi azt mondta, hogy nagyon hideg van egy kiscica hurcoláshoz. lefagyna a farkincám! így még mindig siófokon vagyok. képzeljétek, még a tatám sem szerette volna, hogy elmenjek! pedig szerinte egy "dögvész" vagyok, akit meg kell csapkodni, vagy ki kell dobni az erkélyen! de nem haragszom rá ezek miatt, mert csak mondja, és ha végzett, akkor kapok nagy simiket, meg finomabbnál finomabb falatkákat! ha ez így marad, akkor lehet hogy felveszem előnévnek! nem is hangzik rosszul: DÖGVÉSZKE SZÉGYENLŐS SÁFRÁNY AMÁLIA!! =*_*=

nagyon sokat alszom. nem is lehet ezt a hideget máshogy elviselni! nagyon várom már, hogy meleg legyen, és újra mehessek sétálni, ficánkolni! és persze azt, hogy anyucival legyek. valami meglepetés lesz, ha hazaérek! nem mondta meg, hogy mi az!! ez így nem érvényes!! hallottam, hogy nagyival szövetkeznek, valami buliról beszéltek, meg valami avatásról! jajj, nem tudom!

kaptam díjakat megint!!

kovaxkától:                              rebixtől:    

GorgeousAwardkreativ blogger

 

nagyon szépen köszönöm!

 

 

 

 

 

 

és így utólag nagyon nagyon boldog születésnapot SECIMA!!!!!!

GO TO PASSION4PROFILES.COM

 

9 komment

Címkék: szfinx sphynx gondok és gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr721757694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robina 2010.02.14. 17:55:53

szia!
valaki azt mondta nekem, hogy a szfinx cicák nagyon hangosan és rendszeresen nyávognak. szerinte nagyon zavaróak. ez igaz?
remélem nem.... :S

amcsika · http://amcsi.blog.hu 2010.02.15. 18:31:55

szia robina!
nekem nem volt ilyen tapasztalatom! amcsi, csak akkor nyávog, ha szeretne valamit, mint ahogy a többi, nem szfinx cica. :) és ez egyáltalán nem zavaró. az, hogy néha úgy dübörög mint egy vaddisznó, és a kedvenc játéka (most) egy nyaklánc, amit mindenhol keresztül húz, na az már más kérdés! :)
örülök, hogy meglátogattál! gyere máskor is!

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.15. 20:05:11

Amcsika szeret miaúzni, de nem hangosan, hanem szép finoman, főleg, ha maga sem tudja, mi baja van.

robina 2010.02.16. 02:22:49

szia!
köszi a választ. azért is találtam rátok, mert én is épp egy szfinx cicát készültem befogadni, aki tegnap meg is érkezett. hát nem akarom elkiabálni, de sztem egész jó társaság. nem nyávog, csak nagyon ritkán olyan filozofikusan. meg amikor beszoult a lába a radiátorba.
ez az első fél nap tanulsága :)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.16. 16:50:30

@robina: Hogy került hozzád a cicus, és kíváncsiak vagyunk ám!

robina 2010.02.16. 19:50:17

vki nem tudta megtartani. így került hozzám.

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.02.17. 03:47:37

Amcsika - Dögvészke :-)) Aranyos az új neved!A taták bölcsek, tudják, miért is adnak ilyen neveket. :-)
Remélem, hamarosan hazaköltözhetsz azért már az anyucidhoz, azért mégis csak az az igazi!

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.17. 17:55:14

Az a bizonyos tata (hivatalból) nem szereti a macskákat. Kivétel, szegény néhai Mandula. És kivétel Amcsika. Imádják egymást, de hát, tudjátok, hivatalból haragudni kell a macskákra.
Férfiembernek egyébként is mindig igaza kell, hogy legyen, ezért "dögvész". Aztán meg :"Gyere ide, Amcsika".
süti beállítások módosítása