amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

Új tévé

2010.02.19. 14:59 amcsika

Elromlott a tévé. Pedig milyen jól lehetett a tetejéről felugrani a szekrény tetejére! Most nem is tudom, hogyan fogok felugrani oda. Talán a nagyim nyakából.

Ma délelőtt azonban hoztak valami nagy dobozt, amit nekem feltétlenül meg kellett vizsgálnom. Kibontották, volt benne valami hosszú, vékony, lapos. Futkároztam a nyitott dobozban a valami tetején, és nem értettem miért akarnak szívinfarktust kapni. Na jó, ha nekik olyan fontos, kimásztam a dobozból, erre elővették a vékony lapos valamit, lehúzták róla a zacskót, és nekem adták játszani. Persze, hogy eltereljék a figyelmemet. De azért is megfogtam minden apró zacskót, amiben a csavarok voltak, sőt a csavarhúzót is. Tudják meg, hogy nélkülem semmit nem lehet összeszerelni.

Így együtt összeszereltük a tévét, nagy és vékony, nem lehet a tetejére mászni, vagy csak nem szabad? Nem is tudom. Le van csavarozva az asztalra, hogy ne tudjam eldönteni. Asztallal együtt csak nem borítom fel.

Na de a java csak ezután jött. Nekem adták a dobozt, és én azzal akkora játszást csaptam, hogy na. Igaz, egy kicsit megrágogattam a hungarocellt, tudom én, hogy nem jó, de nem bírtam ellenállni.

Kár, hogy nincs fényképezőnk. Biztos örültetek volna néhány képnek. Mint például: Amcsika a doboz nyílásán keresztül kapaszkodik a takaróba, vagy Miért ugrál a zacskó? Meg ilyenek. Elfáradtam, megyek aludni az ágytakaró alá.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr731773641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebix 2010.02.19. 16:34:41

Tényleg kár, hogy nincsen fényképes dokumentáció erről a tevékeny napról!

_Cicó_ · http://www.cicoblog.eu 2010.02.19. 17:31:56

Kár, hogy nincs róla kép... Jó alvást a takaró alatt, én nemrég jöttem ki onnan :)

skyla 2010.02.20. 12:38:02

Anyuék az én lapos izémet is lecsavarozták az asztalhoz, így tudok tekeregni körülötte és söprögetni a farkincámmal, mert oly hamar porosodik!
Cooper by Loopex

lidibidike · http://www.neeszter.eoldal.hu/ 2010.02.21. 16:17:35

:)
Zugolvasóként mindig jókat mosolygok rajtad. A mi cicánk is ilyen kis zizi mint te!
süti beállítások módosítása