amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

anyucis napok

2010.07.10. 17:30 amcsika

PESTEN VOLTAM!! ANYUCIVAL!!! OTTHON!!!

annyira de annyira jó volt ez utóbbi másfél hét! anyuci lejött értem és haza hozott! azt hitte, hogy nem fogok emlékezni a lakásomra, de IGEN! semmit sem felejtettem el! ficánkoltam, ugráltam, rohangásztam! újra kiscica voltam! de ma visszahozott a nagyiékhoz! azt mondta, hogy valami szegedi szabadtéri játékok lesznek a jövő héten, és neki le kell mennie, mert a dózsa című előadásban fog táncolni. jajj ez az anyuci...munka... munka... munka... mikor lesz ennek már vége?!?!?! na mindegy, az anyuci ilyen és kész! nade történtek ám vicces dolgok is ezalatt az idő alatt:

1.bolhás lettem!
az egyik reggel anyucival kimentünk sétálni a ház udvarára. egyszercsak azt vette észre, hogy a lábán kis fekete bogarak ugrálnak. gyorsan megfogott és bevitt a lakásba, és ekkor látta, hogy rajtam is vannak ilyen bogarak! egy csomót kiszedett belőlem és szétnyomta őket. nem nagyon értettem, hogy mi is történik, de láttam, hogy nagyon ideges, így szépen tartottam a lábamat, a hátamat, a mancsomat! amikor már nem látott bennem többet, akkor megengedte a kádban a csapot! már tudtam, hogy fürdés lesz, de azt nem is sejtettem hogy 1 órán keresztül fog csutakolni! és hogy még maradt bennem olyan fekete ugráló izé! már nagyon untam! de kipróbáltam a testradírt is! valami nagyon drága cuccot kent anyuci a hasamra, mert nagy levegőt vett mikor a kinyomott a tubusból egy adagot (yves rocher- tradition de hammam -oriental velvety-skin scrub - anyuci csak ajánlani tudja, mert nagyon hatásos és nem sérti fel a bőrömet sem, és nem is irritálja)! na de mindegy, én igazán megérdemlem, hamár 1 órán át áztat! =*_*= mikor végeztünk jól megtörölgetett, átöltözött és elrohant! 30 perc múlva már otthon is volt egy nagy zacskóval! volt benne valami fújós cucc, meg egy büdös nyaklánc nekem, és egy szürkés flakon, amit nagyon dugdosott előlem! a nyakláncot, vagyis a nyakörvet feltette rám. büszke voltam magamra, biztos kitüntetett a hősiességem miatt! a szürkés flakonnal meg kiment a belső udvarra, és felmosott! nagyon éles szúrós szaga volt! ezek után minden egyes szabad percében nagyvizitet tartott, hogy talál e még fekete ugrálóst, vagyis bolhát. éjszaka meg nekem kellett rá vigyázni, mert össze vissza forgolódott, és sikítozott... kiderült reggel, hogy bolhákkal álmodott! vicces ez az anyuci! még egy párat kiszedett belőlem, de a nagyiékhoz már bolhamentesen mentem.

2.találkoztam nagyon sok ismeretlennel!
anyuci új barátai jöttek és meglátogattak. volt akit lefújkodtam, volt akit szerettem!

3. vettünk egy ládát!
klára nagynénivel találkoztunk és felmentünk egy bácsihoz, aki füstölt szalonna szagú kelengye ládát csinált! nagyon szép lett! klára nagynéni és a barátnői csináltatták az egyik barátnőjüknek nászajándékba! encsi!!! legyél nagyon boldog!!

4. anyucin (mind a két kezén) kiéltem az összes férfias hajlamomat! =*_-=

húúúúú, nagyon tartalmas napok voltak ám ezek! már külön vagyunk egymástól, de még a gondolataimat átraktam a fejébe, hogy írja már meg nektek.... drágáim!!

arclefety mindenkinek!!!!!
 

1 komment

Címkék: cica kirándulás fürdés szfinx sphynx gondok és gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr802143164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.07.11. 16:13:50

Amcsika mindent elfelejtett, amit eddig tudott, és most kifliben alszik az ágy tetején. Nem is lehet mást csinálni ebben a nagy melegben.
süti beállítások módosítása