amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

újra pesten!

2010.09.05. 16:28 amcsika

igen igen!! újra pesten vagyok! megfogtam anyuci grabancát, és felhoztam pestre! ... vagy fordítva? =*_*=

kezdem inkább előről:

anyuci lejött siófokra a nagyiékhoz még pénteken, hogy meglátogasson minket! nagyon jó volt újra látni! azt mondta, hogy már sokkal több ideje lesz rám, mert felmászott, vagy felszökött, vagy felmondott, vagy mi! egész hétvégén összebújva aludtunk! sok sok simit kaptam és puszikat is! voltunk a dédinél is, ahol persze nem tudtam jó cica lenni, mert mindent le kellett fújkodni, meg meg kellett morogni (még a dédiéket is)! aztán történt valami, ami nagyon meglepett: a dédipapám lefújt! úgy ahogy én szoktam őt! és többször is! ezek után inkább pókhálót gyűjtöttem az arcomra, mert az viccesebb dolog!

amcsika

 

 

 

 

látjátok a pókhálókat??

 

 

 

 

 

 

vasárnap, azaz ma, anyuci el kezdett pakolászni. nagyi nagyon sok mindent rakott neki, amit a kertjében termelt, tudjátok, ahol én is szoktam munkálkodni! ha viszont még nem néztétek volna, akkor itt van nagyi siófoki epreskerjte!

amcsika

 

 

 

így bandukolok én a kert tövében, és félek a kisbékáktól!

nagy segítség vagyok mindenkinek

 

 

 

 

 

 

 

 

tudjátok, mi történt? anyuci elővette a dobozomat! igen, a szállító dobozomat! kinyitotta, és beletette az oroszlánt (persze fél óráig kereste, mert úgy eljátszottam) és a szamarat. ekkor esett le, hogy én is megyek! innentől nem lehetett velem bírni! ficánkoltam, ugrándoztam, nyervákoltam stbstbstb. óóó, annyira boldog voltam! na jó vagyok még mindig! beszálltunk az autóba és indulás pest felé! én is vezettem ám!

amcsika

 

 

 

 

kenguru vagyok!!

anyucinak meg pesten beszóltak a piros lámpánál, hogy kár hogy terhes (pontosabban: óóó baby...terhes vagy, kár hogy nem tőlem!)! a szemetek! 

igen, az én hibám, mert elfáradtam a sok vezetésben, és lecsúsztam a pulicsjába a hasához! na de akkor is! az anyucinak csak ne mondogassanak semmit olyan nagy terepjáróból!

 

 

 

rendben megérkeztünk, nem is volt hosszú az út, csak egy óra. és..... bevetettem magam a lakásba! mindent jól megszimatoltam, mindenre jól felmásztam. eközben anyuci kihordta a kocsiból a sok-sok finomságot, amit siófokról hoztunk. kaptam pót ebédet, és most meg alszom a takaró alatt! jó újra itt lenni! ketten anyucival! és megígérem rendesen fogunk már blogot írni, mert ez így nem mehet tovább! =*_*=


 

6 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr732273263

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Atommacska inda house I. 2010.09.06. 21:33:32

Zsebi, a gizda atommacska szétkoptatta a nemrég vett lakás járólapjait. Spejbl, a naív vevő már-már lekapta őt is mind a tíz körméről...Az összes ablak a parkot bámulja, szuper. Kevés híja, hogy tarkónkon nem érnek össze szánk szélei, de végül e...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.09.05. 19:40:06

Nahát Amcsika! Érezd jól magad Pesten, aztán visszavárunk ám!

clara.roft 2010.09.06. 07:42:29

muhahahaha terhes bejbi :D

robina 2010.09.09. 14:30:46

nagyon szép pofija van a cicának. az enyém csúnyább, olyan kalózos kinézetű, de szintén nagy betyár :)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.09.11. 11:37:33

Se blogbejegyzés, se Amália. Elvonási tüneteim vannak.

Yato Squaw 2010.09.11. 20:04:51

@miriamele: Gondoltam, hogy nagyon hamar hiányozni fog. Ráadásul még mindig esik.

Murray · http://www.hotdoggie.de 2010.09.18. 11:49:40

Nagyon örülünk Amcsi, hogy újra megjelentél a monitoron! És méghozzá micsoda képekkel, akarom vakkantani micsoda szépséges arcokkal!:))
süti beállítások módosítása