amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

előnévnap

2008.10.06. 11:32 amcsika

 jajjj jajjj

anyuci tegnap elment korán, és csak éjszaka jött haza. azt mondta, hogy klára nagynénivel találkozik, és mennek a hungexpóra, a cicakiállításra! én is akartam volna menni, de nem volt olyan műanyag hordóm, amiben biztonságosan tudtam volna utazni! na de nem baj!

vártam és vártam, de anyuci nem jött

és éjszaka közepén anyuci pasija is elment. nagyon szomorú voltam. sírdogáltam, hogy ne menjen el, de ő hajthatatlan volt. vagy mégis?!?!? visszafordult, megfogott, és rám adta a pórázomat! beültünk az autónkba és már mentünk is!!! száguldottunk! míg meg nem láttuk anyucit! egy nagy táska volt nála, aminek nagyon jó illata volt. bár, azt be kell vallanom, hogy az autóba nem nagyon foglalkoztam vele, mert lekötött a vezetés! igen, anyuci pasijának az ölében ültem, és fogtam a kormányt! :) na de... mikor hazaértünk, és a földre került az a nagy táska! nagyon nem bírtam magammal! 

volt benne:
-rengeteg alutasakos, meg táp
-papírból készült alom... igen, ha kipróbáltam, akkor leírom, hogy milyen volt... annyi biztos, hogy környezet barát, és le lehet húzni a wc-n
-klára nagynéni nyert nekem a macska.tv nyeremény játékán egy fültisztító folyadékot és macska sampont
-anyuci nyert nekem szintén a macska.tv-től műegereket, tápot és sampont
-póráz
-játszó kesztyű
-kis plüssmacskát, ami inkább maciegérnemtudommicsoda
-cica szalámi

a samponokat elküldtem mandulának! neki van bundája! 
az egereket még éjszaka megkaptam, de annyira hangosan randalíroztam vele, hogy anyuci pasija elvette tőlem. a szemét.... :)

 

a videón az első találkozásom van megörökítve a kesztyűvel!.... anyuci pólója is jó :)....

 

10 komment

Címkék: játék buta cica ajándék sphynx gondok és gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr20698620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én 2008.10.06. 18:26:09

Mosogatás előtti komment: Nagyon szépen látszik a köldököd Amcsika, és megengednéd boztos, hogy megsimizzem a hasadat, nem úgy, mint Mandula. Jó egérkeresést!

Szép Macicsalád · http://macicsalad.freeblog.hu 2008.10.06. 20:28:33

Amcsika nagyon boldog Amália napot kívánunk sok-sok mindenféle jóval! :)))

Macicsapat · http://macicsapat.freeblog.hu 2008.10.06. 20:53:57

Ez ám a szuper csomag! A kesztyű olyan, mint Sámáné, ugye!?

emagdi · http://bombi.blogol.hu 2008.10.06. 21:19:44

ez a papír alom izgalmasan hangzik! majd írd meg hogy vált be:)
a kesztyű pedig szuper!

Macicsapat · http://macicsapat.freeblog.hu 2008.10.07. 07:07:06

NAGYON BOLDOG NÉVNAPOT KÍVÁNUNK! Telepatikusan küldjük a fincsi kajákat és a jó játékokat!

_Cicó_ · http://www.cicoblog.eu 2008.10.07. 17:55:12

Boldog névnapot! Erről a papír alomról majd írj :)

just amcsi · http://amcsi.blog.hu 2008.10.07. 23:54:12

köszönöm szépen!

Sámán · http://samanmacska.freeblog.hu 2008.10.13. 08:39:45

De jó, hogy neked is van már játszókesztyűd!!!

Murray 2008.10.13. 11:32:00

Amcsi, az a beráncosodásod játék közben valami hihetetlenül jó:))))))

guess · http://www.britcica.blog.hu 2008.10.20. 09:42:34

Nagyon boldog névnapot kívánunk mi is neked Amcsika!
A játszókesztyű nagyon aranyos a rózsaszín pamacsokkal, látom neked is bejött :) Nekünk piros royal caninos van :)
És gratulálunk anyucidnak és nagynénidnek a nyereményekhez! Mi sajnos nem nyertünk sehol, de a díjátadón kaptunk ajándékcsomagot :)
süti beállítások módosítása