amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

egy fárasztó nap!

2008.11.01. 15:29 amcsika

ma anyucinak sokat segítettem!
kint voltunk a kerben, és együtt elsöpörtük a lépcsőről és a kisjárdáról a leveleket! nagyon élveztem! szupijó volt!!! =*_*=

de nem csak jó történt... szörnyűséges dolgok is történtek! 
kaptam egy új ruhát! na de hogy!!! anyuci nem találta a ruhácskámat, és ugye már ősz van, kabát nélkül nem mehetek sétálni. ekkor jött a rémálom! mindenféle fura dolgokat rakott hozzám. zokni, meg ruha szerűt is! egyik sem tetszett neki. míg meg nem találta az egyik régi felsőjét. fogta, és levágta az ujját. és rám adta!!! kicsit szűk volt a nyakamnál, ezért levágott belőle egy darabot. lyukakat csinált rá, és belepaszírozta a lábamat! és a legszörnyűbb, hogy bármennyire visítottam, még anyuci pasijának sem esett meg a szíve rajtam... sőt még erősebben fogott! azthiszem összeesküdtek ellenem! végül jó lett a kabátkám, és boldogan ficánkoltam benne... és már nem is emlékeztem a hisztizésre! .... egy ideig!!.... szóval van egy új pórázom is, ami elvileg kutyáknak való, de nem baj. (mivel a felnőtt macska póráz már alig éri be a mellényemet!!! =*_*=) csak az volt a probléma, hogy ezt máshogy kell felvenni, és én nem értettem meg, hogy ha rendesen ülök, akkor nagyon gyorsan fent is van a póráz, és mehetünk sétálni! igen, hisztiztem megint!! 
a sétálásnál, már minden rendben volt! füvet is ettem!

nagyon elfáradtam! ahogy hazaértünk, már másztam is fel az ágyikómba! megágyaztam, megfürödtem, és már majdnem alszom! 

és ha még nem olvastátok volna:
sámán anyukája írt egy nagyon jó cikket a macskákról!! nagyon örülök, hogy én ihlethettem meg!!
http://ismeret.virtus.hu/index.php?id=detailed_article&aid=56077

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 komment

Címkék: ruha cica ajándék kirándulás szfinx harap karmol sphynx

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr2743968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én 2008.11.01. 15:44:18

hát hová lett a ruhád, amcsika? de semmi baj így is nagyon szép vagy.

Szép Macicsalád · http://macicsalad.freeblog.hu 2008.11.01. 18:03:59

Amcsika, Te már akkora vagy mint egy kutya? Egyébként csinos ez a kis ruhácska, anyucid ügyesen kitalálta. :))

Klári 2008.11.01. 20:19:26

Mondtam h te kutya vagy!! :)

Macicsapat · http://macicsapat.freeblog.hu 2008.11.02. 06:42:02

Jujj, de csini ruhád van! Nekünk is kell! Köszi, hogy leírtad az elkészítés menetét, mi is megcsináltatjuk. :) A póráz még elmegy, de jó, hogy szájkosarat nem adnak Rád! Az brrrr! Nagyságra ugye nem akarod utolérni Grétyt! Ő még a dobermannok között is magasabb az átlagnál.

én 2008.11.03. 06:02:27

Most először nézlek úgy, hogy valaki más is néz. Vagy neki is korán kell indulni, vagy más időzónában van. Olyan köd van Amcsika, hogy simán elvesznél benne.

Murray 2008.11.03. 14:36:38

Amcsika, nagyon csinos voltál szerintem is. Az elkészítését a Mamám is fontolgatta... de aztán meggyőztem, hogy én úgysem lennék benne olyan szép mint Amcsika.

én 2008.11.05. 20:18:50

Hairless cats for Obama...yes, we can!

Sámán · http://samanmacska.freeblog.hu 2008.11.05. 23:00:50

Amcsika, nagyon nagyon csini a ruhád! Okos a mamid, hogy ilyet talált ki Neked!

Ramszi 2008.11.13. 20:05:40

Húúú, nagyon jó ruhád lett Amcsika! Anyucid nagyon kreatív. Ne aggódj, én is biztos hisztiztem volna, hogy ha Anyucim ilyet próbált volna rám adni... :-)
süti beállítások módosítása