amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

7 titok +1

2008.11.20. 17:03 amcsika

miután a szép macicsalád, a macicsapat és murray is leírta a titkait, így most én jövök:

1. TITOK
egyedül anyuci kezét harapom vérsre ha ideges vagyok. mert ő hagyja... és nagyon hisztis is vagyok, és úgy tudok viselkedni, mint egy fúriafűz

2.TITOK
van hogy néha a wc mellé kakilok. és hogy ez ne legyen elég, még a wc szőnyeget is ráhúzom. 

3.TITOK
lehet, hogy mégis fiú maradtam!!!!! jupppiii jóóóó!! lassan minden jel erre mutat! és.... anyuci lábán szoktam gyakorlatozni =*_*=

4.TITOK
ki szoktam ám szökni az ajtón! meg néha az ablakon is! és ennek anyuciék nem nagyon örülnek! főleg azért, mert akkor szoktam ilyet csinálni, mikor sietnek valahová!

5.TITOK
fétis tárgyaim: tampon, applikátor, a fülpiszkás és a fürdőkád dugó!. az utóbbit úgy eljátszottam, hogy azóta sem találom! a vörcsiben viszont egy hatalmas nagy ecsettel játszottam, de csak azért, mert hasonlított az itthoni applikátorra! lehet, hogy azt a felnőtteknek való??? :)

6.TITOK
nagyon félek a porszívótól, és a hajszárítótól

7.TITOK
aki anyuci közelébe megy azt én jól lefújkodom! sőt mindenkit lefújkodok!!! 

+1.TITOK
a blogmat úgy írom, hogy a számítógépen ülök. a bio macskaenergiáim belemásznak a gépbe, és elmondják, hogy mit is szeretnék, így nem is kell hozzá billentyűzet!!!! na jó, ha ehhez nincs kedvem, akkor anyucinak telepatikusan elküldöm az információkat és ő gépeli be!!
 

8 komment

Címkék: játék cica szfinx harap sphynx gondok és gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr40779758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én 2008.11.20. 18:54:35

és azt nem írod a titkaid közé, hogy engem
de csak akkor, ha nálunk vagy, szóval lehet, hogy tulajdonképpen mandula miatt van az egesz. :-)))))

én 2008.11.21. 11:35:09

A lényeg kimaradt, hogy engem utálsz. :-))))))

Szép Macicsalád · http://macicsalad.freeblog.hu 2008.11.21. 16:23:53

Amcsika, mi azt hittük, hogy neked nincsenek is titkaid, aztán meg milyen jó kis titkaid vannak. :))
Egyik jobb, mint a másik.:)) Amcsika, a fiú cicák is hisztisek? Egyébként nagyon jól szórakoztunk, amikor elképzeltük a 7. titkodat. :))

_Cicó_ · http://www.cicoblog.eu 2008.11.21. 20:22:02

Azért az nem lehet mindennapi látvány ahogy lábon "gyakorlatozol" :)

Murray · http://www.hotdoggie.de/dogblog/ 2008.11.22. 08:22:02

De jó, hogy megosztottad velünk is a titkaidat. A WC szőnyeg művelet tetszik a legjobban.:))) De az se kutya, hogy vannak fétis tárgyaid.:))) Na és a férfiasságod kimutatásáról nem is szólva.:)))

Macicsapat · http://macicsapat.freeblog.hu 2008.11.22. 19:06:15

Nekünk a fúriafűz a kedvencünk. Az teljesen Amcsis. :)

Szép Macicsalád · http://macicsalad.freeblog.hu 2008.11.27. 19:01:31

Hú, Amcsika, Te holnap ünnepelsz! Nagyon boldog szülinapot kívánunk! Egy év, az nagy idő! És közben hogy megnőttél! Kívánjál sok-sok finomságot és Anyuciék biztosan teljesítik. :)) Telepatikusan mi is küldünk neked mindenféle jót! :))

Lilla 2008.11.30. 19:20:59

hűű...amcsika ennyi titkot!
de azért a bio macskaenergiáról
nem is tudtam.
egyébként a telepatikusság nem rossz képesség!:))
süti beállítások módosítása