amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

télialszom

2009.02.09. 13:11 just amcsi 2

Amikor csak tehetem, alszom. Alszom a fűtőtest előtt a szőnyegen, alszom az ágyban a takarók alatt (még szerencse, hogy anyuciék nem tudják, hogyan kell beágyazni, így mindig minden elől van), és még a mindentfigyelő őrhelyemen is elaludtam.

Így:

 

Úgyhogy ha anyuci hazaugrott volna Japánból, mert itt hagyott valamit (ő NAGYON gyakran vissza szokott fordulni, mert itt hagyott valamit; biztos csak azért, hogy engem még egyszer megsimogathasson), akkor lehet, hogy én még azt is átaludtam volna.

Tegnap voltam játszótéren. A hinta nem a kedvencem. A mérleghinta még csak-csak, de a másik, na az már nem. Az legfeljebb kutyának vagy embernek való. Egy cica, az őrizze meg a méltóságát. De legalább minden játék fából volt, és én mindenhova felmásztam, ahonnan már nem mertem lemászni. És tovább koptattam a most amúgy sem túl hegyes körmeimet (csütörtökön leutazom pár hétre Mandulához, és soha nem engedik meg, hogy egy rendeset verekedjünk).

Még két fontos dolog történt velem:

Az anyuci megint írt, de most csak nagyon rövidet, azt írta, hogy közösen vettek egy kártyát, és hogy mindenki csak 3 percig használhatja, de talán már keddtől meg tudja rendesen oldani, hogy netezzen. És akkor majd neki is diktálok, és majd megint sorra látogathatom a barátaimat.

A másik az, hogy keriszta írta, hogy felkerültem az icanhascheezburger-re. Hát én azt egyáltalán nem tudtam, hogy mi az, ezért megkérdeztem az anyuci pasiját, de ő csak úgy csinált, mintha tudta volna, de valójában neki sem volt fogalma róla. Jellemző. Aztán megnéztük az Interneten - hát, én majdnem lefordultam az öléből, amikor megláttam. Ez egy olyan oldal, ahol mindenféle képekhez írnak vicces szövegeket, és aztán nevetnek rajta. És az én képemhez mindjárt 75-öt írtak! És az egyik képhez máris 117 komment érkezett! Szerintem a macskáknak sokkal jobb a humorérzékük, de azért volt egypár, amin én is majdnem mosolyogtam. Kár, hogy nem nagyon értettem őket, mert csúnyaangolul vannak írva. Majd megkérdezem a nagyit, mert ő tud csúnyaangolul is, meg szépangolul is, bár csak szépangolt tanít. (Azt hiszem. Remélem.)

(Ha kíváncsi vagy, hogy készült az eredeti kép, meg hogy ki az a másik két cica, megtudhatod itt.)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr93932250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emagdi · http://bombi.blogol.hu 2009.02.09. 19:14:30

Amcsika, most már nemzetközileg is jegyzett médiasztár lettél! GRATULÁLUNK!!!

szemszi 2009.02.09. 19:45:59

Megerősítem a hírt!
"Az én anyucim pasija" is azt újságolta, hogy vesz egy kártyát, és felhív minket, és mi visszahívjuk, ha kiírja a számát......Remélem kiírja anyucim mobiljára....
Képzeld Amcsi, anyukám agyon kínoz. Mi kertes házban lakunk, de nem akar kiengedni....Pedig nagyon mennék, mert van 3 udvarlóm is....de igazából egerészni mennék leginkább. Az egyik este 4-et is megfogtam, és büszkén a bejárat elé raktam.
Apukám nagyon-nagyon megdícsért reggel, anyukám meg szörnyülködött.
Lehet, hogy pfújjjj dolog, de én büszke vagyok házimacska mivoltomra!

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.02.09. 20:40:34

Elolvastam a vicces megjegyzéseket. Tényleg viccesek, de nekem is nagyon nehéz volt megérteni őket, pedig ...
Na de majd jön Amália és segít.

2009.02.09. 21:24:34

Amcsika itt, Amcsika ott, Amcsika mindenhol! Gratulálunk! Mindenki mindenhol felfedez!
Aludni pedig nagyon jó!

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.02.11. 06:04:29

Amili,ha holnap is esik az eső, meg fogsz ázni.

macicsapat 2009.02.11. 06:45:58

Kitartás, Amcsika!Jobb is ha sokat alszol. úgy gyorsabban telik az idő. Mi, mackók azért alszunk téli álmot. Csatlakozol? :)

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2009.02.11. 07:57:36

Amcsika, nagyon vicces az a képed önmagában is, de a feliratokkal külön még édesebb! Én nagyon büszke vagyok, hogy ilyen híres cica barátom lehet, mint Te vagy!

Murray · http://www.hotdoggie.de 2009.02.13. 09:58:44

Amcsika, gratulálok a nemzetközi ismertségedhez. Én mindig is tudtam, hogy neked meg van minden adottságod, hogy híres nagy sztár legyél!:)
süti beállítások módosítása