amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

kirándulás a bokorba

2008.09.19. 22:00 amcsika

kirándultam!! egyedül!! szóval... az úúúúúúgy történt, hogy

anyuci, anyuci pasija és klára nagynéni elmentek itthonról vásárolgatni. 2-3 órát voltak távol.... de én nagyon unatkoztam! nyitva volt a fürdőszoba ablaka résnyire, na azt kinyitottam. kiugrottam az ablakpárkány alatt 2 méterre lévő előtetőre ( az alsó szomszéd bejárata felett lévő előtetőre). onnan pedig le a kiskertbe (még 2.5 - 3 méter), és végül egy bokorban kötöttem ki (még 1 m)! és itt is maradtam, amíg anyuciék haza nem jöttek! 
már majdnem a bejárati ajtónál voltak, mikor anyuci felém nézett, és hívott , hogy amcsika, és én rohantam hozzá felálló farkincával, dorombolva!! azt mondta, hogy furcsa érzése volt, azért jöttek haza ilyen korán, és mikor meglátta a nyitott ablakot azonnal tudta, hogy miért. végre végre hazaértek!!! nagyon meg voltam ám ijedve, és nem bírtam magammal! dorombolva szétharaptam anyuci kezét! mindent felborítottam és hízelegtem egyszerre! 

ezek után már nincs nyitva ablak, ha elmennek, de én sem mászok már föl abba az ablakba! sőt, még a bejárati ajtóból sem nagyon szimatolok kifelé. ha sétálni megyünk, akkor fel kell venni, és ki kell vinni az ajtón. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és itt van az ígért videó is! hát.... így lefetyelek....

 

9 komment

Címkék: buta cica szfinx sphynx gondok és gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr65672149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

christin · http://britcica.blog.hu 2008.09.19. 23:21:29

te aztán nem vagy semmi, h észreveszel egy résnyire hagyott ablakot. még jó h nem történt bajod! az én Zarám túlságosan lusta az ilyenekhez, ahol hagyom, ott vár, v ha nagyon soká jövök, akkor az ajtóban, de kómás szemekkel, mint aki akkor kelt fel :)

én 2008.09.20. 05:36:02

Na de Amcsika, mik ezek az álmos szemek? Vagy csak úgy csinálsz, mint aki álmos, az ellenség megtévesztésére. Vigyázz magadra,nem vagy te kóborka, hogy bokor alatt kuksoljál.

Macicsapat · http://macicsapat.freeblog.hu 2008.09.20. 08:43:19

Jujj, de izgalmas lehetett az eleje! Aztán meg sajnáltunk: Te szegény! Nagyon megijedtél? Mi biztosan reszketnénk a bokorban! Úgy remegne a bokor, hogy le is potyognánk róla. Még szerencse, hogy az udvarunkban nincs bokor, csak Gréty. Ja, de ő a lakásban is van. Minden délelőtt itt vagyunk bezárva, ő vigyáz ránk, mi meg őrá. Még jó, hogy nem fér ki a fürdőszoba ablakán, mert már maradt nyitva. :)

én 2008.09.21. 06:26:02

Jó reggelt, Amcsika! Új képet szeretnénk, mert látni akarjuk, mekkorát nőttél. Amcsi a hegyi oroszlán!!!!

_Cicó_ · http://www.cicoblog.eu 2008.09.21. 10:21:36

Legközelebb azért vigyázz az ablakoknál! Szerencse, hogy nem lett semmi bajod az ijedtségen kívül.

én 2008.09.22. 05:34:42

Jó reggel, Amcsika. Remélem rosszalkodsz már. A felfedezőkedvvel meg csak csínján. Legjobb a cicának, ott, ahol már ismerős, csak ezt egyik se tudja.

klári 2008.09.22. 23:14:48

Muhaha... ezt jól megcsináltad :)

Sámán · http://samanmacska.freeblog.hu 2008.09.23. 14:11:44

Nálunk rácsosak az ablakok. Nem véletlenül... Mondjuk én még az erkélyre is csak felügyelettel mehetek ki, de sokszor nem is szöktem ki, mert rájöttem, hogy poros odakinn, s aztán jöhet a fürdés - én meg annyira nem rajongok érte, mint Te. :-)
süti beállítások módosítása