amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

a nagy felfedezés

2011.05.26. 20:08 amcsika

és igen! felfedeztem jókait töviről hegyire! sőt lakberendeztem is, meg pakolásztam, megtaláltam az összes nyakláncomat, meg az oroszlánt. leestem a galériáról, ugráltam a babzsákfoteleken, fülbevalókat rágcsáltam és popcornt ettem. tömören ennyi, ne de jöjjenek a részletek:

1. megérkezés:

a nagyiéknál egész nap rossz voltam. elszökdöstem és piszkáltam lolát. anyuci berakott a szállítómba, és irány pest! igazából nem nagyon tudtam a helyzettel mit kezdeni, mert nem engedett ki a szállítómból, mert lehúzta az ablakot a 32 fokban. na jó, ezt még megértem, de azt nemigazán, hogy miért tartott 2:15 percbe a siófok budapest távolság! azt a választ kaptam, hogy baleset volt az autópályán, de ez akkor sem fair! egy macskát, pláne egy szfinxet, és legelsősorban ENGEM előre kellett volna engedniük! felvezetéssel, szirénával stb stb, mert hát éhen kell ám halni egy ilyen hosszú úton! végülis sikeresen megérkeztünk. anyuci bevitt az udvaromra és kiengedett! háááát ilyet! van udvarom ám! meg lakásom is! körbeszimatoltam mindent lapos kúszásban. jól elfáradtam és anyucival összebújva elaludtam. persze ötkor reggel kelnem kellett, mert a hasam megszokta a korai előreggelit. anyuci nem igazán preferálta és nem is adott enni. ezért bosszúból kiugrottam az ablakból az udvaromra és napoztam míg fel nem ébredt.

2. az első nap:

napozással indult, napozással folytatódott, és napozással zárult a napom! semmit nem voltam hajlandó csinálni, csak fetrengeni. jajajjj, majdnem elfelejtettem az új szomszédaim bemutatását: őfelsége rigó úr, és rigóné! hát ezek a szomszédok elviselhetetlenek! rám néznek és csipognak, ekkor valami elkattan az agyamban és olyan káromkodás áradat fut végig a gerincemen, hogy nem bírom magamban tartani. vekegni és vakogni kell, ők meg nemám arrébb mennének, ááá ugyan, hanem még csipognak tovább. szörnyű bagázs!

3- 4. nap:

az első semmittevős nap után úgy éreztem, hogy be kell vetnem magam! mivel anyuci is most költözött a lakásomba, így még vannak kibontatlan nagy zsákok, meg dobozok. azt hiszem már tudjátok mit alkottam! igen, igen... kibontottam őket! ezzel együtt megtaláltam a játékaimat is. oroszlánt azonnal bevittem az ágyba, az összes nyakláncomat meg széthordtam a lakásban. anyuci kifejezetten örült, mikor haza ért! sőt megköszönte, hogy ilyen szorgosan munkálkodtam. ezután elkezdődött a játék idő! esténként apportírozok anyuci nyakláncával (már megbékélt a gondolattal). nade, mivel van egy szép nagy galériám, le kellett róla esnem! ki akartam menni az udvarra, de anyuci nem akarta. így jónak láttam a galéria szélén és az ablakpárkányon egyensúlyozni addig, amíg meg nem csúsztam és bele nem akadtam a roló zsinórjába. ha láttatok már fekvő embert fél tized másodperc alatt felugrani és rohanni a lépcsőn lefelé, akkor el tudjátok képzelni mit művelt anyuci! bebújtam az asztal alá szégyenemben, mert egy macskával ilyen nem történhet meg... féltem, hogy anyuci haragudni fog rám, ezért nem akartam kibújni a rejtekhelyemről addig, míg anyuci be nem mászott utánam és ki nem hozott. átölelt, simizett, puszikat adott, és a legfontosabb, hogy kimehettem az udvarra. húztam a lábam, sántítottam, anyuci meg sápítozott fennhangon (utólag elmondta, hogy a mutatványomnál azt hitte, hogy felakasztottam magam- tipikus ember, csak a legrosszabbra tud gondolni). ahogy láttam, hogy bemegy letettem a lábam, mert csak szimuláltam ám, hogy jobban sajnáljon, és ugrándoztam a bogarak után. mikor meglátott, már nem volt menekülés... lebuktam! sebaj!

5. nap, vagyis ma:

rendes, normális napnak indult, de nem az lett belőle! anyuci elment reggel és dél körül ért haza. annyira, de annyira megörültem neki, hogy nap és porfürdőt vettem! az egész udvart végig tekeregtem (anyuci sajnálja, hogy nem tudta felvenni, le volt merülve a telefonja)! ő csak mosolygott rajtam, én meg élvezkedtem. de ezután jött a fekete leves! eltűntek a foltjaim, és egy korom fekete macska voltam! csak a zöld szemeim villogtak! nagyon élveztem! de anyuci nemigazán. miután beleugrottam az ölébe, és fehér nadrág volt rajta, megfogott és bevitt a fürdőszobába csutakolni. de képzeljétek, már állt a víz a kádban (hát ez átvágott! már előbb kitalálta a fürdést)!  beletett a kádba és csutakolt. sampon-sampon-sampon, de a hasamról a kosz csak nem akart lejönni...szerinte... mert szerintem már így is nagyon tiszta voltam. ekkor bevetette a titkos fegyvert, a bőrradírt! vicces érzés volt, nem tudtam eldönteni, hogy szeretem-e vagy nem. dorombolnom kellett, de mikor rájöttem mit is csinálok, gyorsan abbahagytam. a végére annyira belejöttem, hogy nem akartam kiszállni a vízből. ki akartam rohanni az udvarra, de nem lehetett. ez szemétség volt, így hogyan leszek megint kormi, a fekete szfinx! áááá ez lesz a fedőnevem! vagy inkább sátán? na jó, erre kérek tippeket! 

szóval itt tartunk ma. tiszta vagyok és blogot írok az udvaron.

 

 

így írok én!

 

 

 

 

 

 

anyuci!!! miért épp a vakarózósat raktad be???

látjátok a kertem? nagyi csinálta! van benne saláta, retek, karalábé, káposzta, petrezselyem és kapor.

ja és az udvarom egyik része

ez a rövidebbik fal, a másik úgy duplája ennek

van mit körbe rohangászni

az a doboz, meg a kedvenc ficánkolós dobozom

 

szép napot mindenkinek!

1 komment

Címkék: buta cica lakás fürdés szfinx sphynx gondok és gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr632935085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2011.05.26. 20:47:01

Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon!
süti beállítások módosítása