amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

a bosszú édes, vagy nem is?

2009.03.22. 15:54 amcsika

 képzeljétek! az anyucim megbuggyant!

vagy az is lehet, hogy kicserélték!... nem...az nem lehet..anyuci illata van, és sokat beszél... illetve mostanában sokkal többet beszél! be sem áll a szája! nem lehet tőle még aludni sem! folyton azt hajtogatja, hogy mennyire hiányoztam neki, meg hogy mekkorára nőttem, meg ilyenek!
de... mikor tegnap este elment itthonról, belenéztem a képei közé, és tudjátok mit találtam?????
hát ezt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

persze... hiányoztam neki! akkor minek ölelgeti azt a nagyot! na ezért még számolunk! 

reggel, mikorra hazaért egy kicsit elszállt a haragom, mert láttam, hogy nagyon fáradt! na jó, kaptam rengeteg simit, meg puszit, szóval lekenyerezett! nade délután, vagyis most úgy egy órája, eszembe jutott minden! odalopóztam anyuci füléhez, és egy akkorát nyávogtam bele, hogy szegény majdnem leesett az ágyról! nagyon megilyedt! hihihihi most jól megkapta! de....ekkor jött az amire nem is számítottam! anyuci megfogott, és.... .... ..... egy akkora puszit adott, hogy csak na! HÁT ÍGY HOGY LEHET HARAGUDNI VALAKIRE??megbocsátottam neki!

és hogy a beszédközpontját megtámadta valami, arról nem tehet szegény! majd jól megdorombolom a fejét, és kimásznak belőle az agyrágó bogarak!

szép délutánt mindenkinek!! =*_*=

(anyuci már rakott fel japános képeket, és folyamatosan tölti fel őket a webshots.com-ra)

5 komment

Címkék: cica szfinx sphynx gondok és gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr251018206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.03.22. 19:24:23

Amcsika, az ilyenkor természetes, hogy Anyucid sokat beszél. Te nem meséled el neki, hogy veled mi minden történt?
Megnéztük a képeket. A japán kertes nagyon tetszik. A másikon meg láttunk cicát, de nem te voltál, még csak nem is hasonlított rád.

emagdi · http://bombi.blogol.hu 2009.03.23. 11:53:58

Ekkora macska! huha...
Szerintem te sokkal szebb vagy Amcsika!

macicsapat 2009.03.23. 19:29:09

Hű! Ekkora mica-cica-kitty-hello! Nagggyon szép helyen járt Anyucid, nem csoda, ha annyit mesél, tele van élményekkel. Te inkább hallgasd a meséit! :)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.03.23. 21:30:12

Amcsika, Mandula keres ám, és unatkozik nélküled. Látványosan. Meg mi is. Nincs aki kengurucicát játsszon, és nem kell ki-be óvatoskodni a lakásba, nehogy valaki megszökjön. És csend is van, mert senki sem visít, hogy foglalkozzon már vele valaki, azaz mindenki. Igaz, Mandula ráült a javítani való dolgozataimra, amit te szoktál.

Murray · http://www.hotdoggie.de 2009.03.24. 15:53:21

Amcsika, én biztos vagyok benne, hogy mikor Anyucid az óriás macskát ölelgette akkor végig csak rád gondolt!
Mi is megnéztük a képeket, szuper helyeken járt Anyucid, nem csoda, hogy a beszédközpontja folytonos működésben van. Legjobban nekünk is a japán kertes tetszik. Láttuk a macskákat is. Amcsika, hidd el nálad szebb cica a világon sincs, nemhogy Japánban!
süti beállítások módosítása