amcsika the only one

amcsi (szégyenlős sáfrány amália) vagyok, egy igazi sphynx cica (gyengébbek kedvéért: szfinxi) és megosztok mindenkivel mindenfélét a cica blogomban!! 2007.nov. 28-án születtem és fiú vagyok, mert az amália fiú cica név!! =*_*=



AHOL MÉG MEGTALÁLSZ:

webshots
scrapblog
i can has cheezburger
blingee
youtube
iwiw
macska.miner.hu
just(pont)amcsi(kukac) gmail(pont)com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

most ennyien néznek

web counter

ennyien néztek 2008.10.10-től

free counters

friss benyávogások

  • virag légfrissítő: Macskák kell mászni mindenütt :-) (2012.09.06. 15:52) A függöny és én
  • miriamele: Nézd a! A kert! A babkert még nincs kész, de az is lesz, és futóbab lesz, hogy mindent eltakarjon! (2011.05.26. 20:47) a nagy felfedezés
  • miriamele: Amcsika elment, üres a ház. De biztos visszajön, amikor az anyucija rájön, hogy összevissza futkár... (2011.05.22. 20:00) utazás előtt
  • miriamele: Csak szeretnéd! :-)))))))))))))))))))) Eddig Lola volt a felmosórongy, de most megfordult a helyzet. (2011.05.20. 17:55) ajajjj és várakozás
  • Rebix: Hahóóóóó Amcsika! Mi van veled? (2011.04.30. 17:11) 3 éves lettem

Linkblog

Címkék

díjak

blogwv9 blogdeoro award mosolydij OneLovelyBlogAward bar�ts�g d�j KreativBlogger KreativBarat

esti séta

2009.04.14. 10:22 amcsika

tegnap este megint voltunk sétálni. de most nem a szokásos irányba indultunk, hanem az ellenkezőbe. anyuciék azt modták, hogy arra is fel kell fedezni a dolgokat, hiszen az nem jó, hogy már itt lakunk lassan egy éve (augusztusban) és arra még nem is sétáltunk!

na jó, gondoltam, de akkor mindent szemügyre kell hogy vegyek! nagyon lassan haladtunk! anyuci felvett, hogy legalább jussunk el valameddig, amikor megláttam egy cicát! vagyis inkább kettőt... nem hármat...úúú... négyet! belecsöppentünk egy cica gyűlésbe! én lettem a szónok. anyuci térdéről, később a válláról modtam a magamét! fújtam, magyaráztam, hisztiztem, amíg meg nem elégelték, és ott nem hagytak! 

folytattuk a sétát... én anyuci nyakában utaztam, és kommentáltam a világot! amíg el nem jutottunk a szörnyen nagy, iszonyatosan hangos és félelmetes fogaskerekű megállójáig! annyira megszeppentem, hogy nem akartam többet sétálni. csak bújtam anyucihoz!
jajj, én nem akarok sétálni, óóó vagy inkább mégis! látod ott azt a füves részt? na ott tegyél le!- mondtam, és így is lett! és találkoztam életemben először egy sünivel!



 

tőle is féltem! sebaj! lassan elindultunk hazafelé, és kengurucicaként végig leskelődtem az utat! 

sajnos ez a kép is telefonnal készült, de anyuci megfogadta, hogy innentől kezdve a fényképezőgéppel együtt megyünk sétálni!

 

6 komment

Címkék: cica kirándulás szfinx házimacska sphynx gondok és gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr241063865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2009.04.14. 15:40:42

Ebben a félelmetes világban minden félelmetes. Még jó, hogy lehet kengurucicának lenni.

macicsapat 2009.04.14. 17:59:11

A süniktől ne félj! A dolgozdában a szeretett gazdi (sz.g.) a süni csoportban játszik. :)

2009.04.14. 22:06:36

Elképzeltük amint mondod a magadét a többi cicának. :)) Kengurucicának lenni pedig jó dolog. Olyan jó lehet odabújni Anyucihoz. :))

guess · http://www.britcica.blog.hu 2009.04.16. 11:50:47

szia Amcsika! rég jártunk erre, és új hírrel szolgálunk neked, van nekünk is szfinx cicánk :)))
még nagyon kicsike, sokat kell vele foglalkozni. Ő is pont olyan rosszcsont lesz szerintem, mint Te :)
de látom Te se unatkozol, szerzel haverokat cicák és sünik formájában :)

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2009.04.20. 22:09:55

Amcsika, a süni helyes állatka, de túl közel ne menj ám hozzá! Egyrészt bökősebb, mint egy rózsabokor, másrészt NAGYON BOLHÁS, bár a Te bundádban nem tudnának elbújni, azért jó, ha vigyázol. :-)

Murray · http://www.hotdoggie.de 2009.04.25. 09:43:12

Nagyon eltudom képzelni, ahogy a sünitől félsz. Én is ezt tettem legelőször. :))
süti beállítások módosítása